کیانا برناکیانا برنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

عکس های کیانا جون

کیانا وارد می شود!!!

1391/1/22 21:06
نویسنده : کیانا
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه و هرجا هستین سالم و تندرست باشید.

من خیلی وقته که وبلاگم رو آپ نکردم و دلایل زیادی هم داره!!!

اما همیشه به وبلاگم سر زدم و نظرات شما دوستای گلم رو خوندم قلب

سعی می کنم در آینده اگه خدا بخواد بشتر عکس بزارم

خلاصه می دونم که بزرگ بشم کلی از دست داییم شاکی میشم که آخه دایی این چه وضعشه چرا اینقدر کم آپ کردی؟!

نظر فراموش نشه!!!

بگذریم...

من یاد گرفتم حرف بزنمخجالتقلب

آره دیگه می تونم بگم مامان ، بابا ، آب بده ، رضا (اسم داییمه که وبلاگ منو مدیریت می کنه) و چندتا کلمه دیگه!!!

آره دیگه کلی پیشرفت کردم می تونم بوس بفرستمقلب

 

kiana-borna.niniweblog.com

کیانا جون در نمایش هوایی - نوروز 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sima
25 تیر 91 11:27
ey jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaam khaleeeeeeeeeeeeeeeeeee
کیانا و ساینا
17 فروردین 93 20:16
من و خواهرم از دیدن عکس های کیانای نانازی خوشمون آمد